czwartek, 28 marca 2013

Najlepsi z najlepszych

Przez pewien czas zastanawiałam się, które książki przyniosły mi najwięcej radości. Które zabrałam bym za sobą na bezludną wyspę. Które są dla mnie najważniejsze. Oto 20 najlepszych książek wg. mnie. Ta lista oczywiści będzie się zmieniać z każdą przeczytaną książką (książki są ułożone przypadkowo.)


  1. Igrzyska śmierci
  2. Tam gdzie śpiewają drzewa
  3. Tunele
  4. Lato w Savannah
  5. Harry Potter i Kamień Filozoficzną
  6. Dziewczyna z Pomarańczami
  7. Zatrute ciasteczko
  8. Lista życzeń
  9. Fletcher Moon- prywatny detektyw
  10. Wilczy Brat
  11. Magiczne drzewo- Olbrzym
  12. Trzynastka na karku
  13. Czarna Piękność
  14. Absolutnie zwyczajny chaos
  15. A niech to czykolada
  16. Baśnibór
  17. Magiczne drzewo- Tajemnica mostu
  18. Most do Terabithii
  19. Tajemniczy ogród
  20. Nikczemny spisek
    Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz