wtorek, 26 marca 2013

Tam, gdzie śpiewają drzewa - Laura Gallego

Okładka w Hiszpani: Viana
Teraz sama musisz zdecydować (...) czy będziesz dalej słuchaczem, czy wprost przeciwnie, wyruszysz na poszukiwanie własnej historii".
"Tam gdzie śpiewają drzewa" na pierwszy rzut oka zachwyca tytułem i okładką, a opis z tyłu dyskretnie ujawnia zarys powieści. Ale czy warto zagłębić się w historię Viany? 

Odpowiedź brzmi: TAK! Jest to bardzo dobrze napisana powieść z domieszkami fantastyki, kiedy ją czytałam myślałam, że śnie. Od dawna nie czytałam tak dobrej książki. Mówię prawdę z ręką na sercu. Książka jest " bardzo ciepła "
 i lekko się ją czyta. Zawiera liczne dialogi, świetnie napisane opisy akcji i trochę chumoru. W losach bohaterów nie można się pogubić, Akcja na początku książki może nie jest jakoś bardzo wartka i trzymająca w napięciu, ale to jedyne minusy jakie znalazłam w tej książce.

To niesamowite dzieło opowiada o Vianie: 
 jest jedyną córką księcia z Rocagris, która w bardzo szybki sposób musi pożegnać luksusy, a przywitać okrutnych barbarzyńców najeżdżających jej państwo. Czy jej życie szczególnie się odmieni, czy znajdzie źródło młodości i czy dowie się czy naprawdę istnieją śpiewające drzewa? Tego dowiecie się, a ja już nic więcej nie zdradzam by nie popsuć wam zabawy.
Uwielbiam książki, w których mamy do czynienia z rycerzami i zamierzchłymi czasami, w których nie było jeszcze żadnej elektryczności. A już całkowicie zatracam się w pozycjach, w których historia jest przeplatana z fantastyką. Tam, gdzie śpiewają drzewa to idealne połączenie historii i fantastyki, które tak bardzo kocham. Dodatkowo została napisana w tak genialny sposób, że po prostu nie można się nie zakochać w tej pozycji. Dlatego właśnie ta książka jest dla mnie tak wyjątkowa i tak ciepło przyjęłam ją do swojego serca.Cytat: http://alone-with-books.blogspot.com/2013/03/100-tam-gdzie-spiewaja-drzewa-laura.html


Do kupna  zachęciła mnie okładka. Dlatego umieszczam tutaj ten przydatny link:
 http://www.crisortega.com/

Paulinka :)

1 komentarz:

  1. REWELACYJNY OPIS!
    Z chęcią przeczytam książkę "Tam, gdzie śpiewają drzewa"

    OdpowiedzUsuń