czwartek, 14 marca 2013

Katarzyna Majgier

Katarzyna Majgier (ur. 30 grudnia 1973 roku w Krakowie) – polska autorka książek dla dzieci i nastolatków.
    Pisze proste, łatwe książki, które przeczytać może każdy, ale to głównie ona zachęciła mnie do czytania. Ten prosty język, te proste sprawy zachęciły mnie do odkrywania coraz to lepszych dzieł literatury.
    Przeczytałam wszystkie jej książki w wielu 11 lat, mam nawet jedną w domu. Lecz teraz nie mogę czytać książek tej autorki, są dla mnie...jak bajka dla dziecka, która kiedyś dawała mi radość, a dziś już nie budzi we mnie żadnego zainteresowania. To dobra książka na start, dla tych, którzy jeszcze odkrywają swoje gusty literackie.

Ciekawostki[edytuj]

  • Jest miłośniczką szczurów.
  • Jej pasją jest fotografowanie.
  • Pierwszą książkę napisała w wieku siedmiu lat. Razem z koleżanką z klasy założyła wydawnictwo, w którym wydawały własne książki w nakładzie jednego egzemplarza. Ich nauczycielka kazała zaprzestać działalności. Po latach znowu zaczęła pisać.
  • Jej hobby to grafika komputerowa i rękodzieło artystyczne.

Twórczość[edytuj]

Dzienniki Ani Szuch[edytuj]

  • Trzynastka na karku (2006)
  • Marzycielki (2007)
  • Po co mi chłopak? (2008)
  • Miłość ci wszystko wyPaczy (2009)
  • Gdybym była czekoladą (2010)

Powieści[edytuj]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz