środa, 9 sierpnia 2017

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć

Znalezione obrazy dla zapytania fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć scenariuszOglądałam ostatnio jakiś amerykański talkshow, do którego są zapraszani różnej maści celebryci. Ten odcinek był akurat z Eddim Redmayne'em - możecie go kojarzyć choćby z Teorii Wszystkiego (zagrał tam główną rolę Stephena Hawkinga). Eddie, uroczy chłopak, opowiadał o tym jak chodził do szkoły z kierunkiem przewodnim: historia sztuki. Prowadzący miał żarty z tego, że to nie była przyszłościowa szkoła, ale zdecydowanie śmieszniejsze okazało się to, że aktor pisał prace na 12 tys. słów o obrazie, który praktycznie pokazuje granatowy prostokąt na czarnym tle. Ponadto okazało się, że jest "colour blind", wiec nie rozróżnia kolorów.
 

Zaczęłam o Eddim, bo to on jest pierwszoplanowym aktorem w filmie z magicznego świata Harrego Pottera - "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć". Od premiery filmu w polskich kinach minęło już pół roku, wiec jeżeli jesteście fani serii J.K. Rowling, czas wybrać się na seans w domowym zaciszu. Ja od wydawnictwa Media Rodzina otrzymałam egzemplarz oryginalnego scenariusza tego filmu. Jak wszystkie książki o HP jest pięknie wydany, w grubiej granatowej (tak jak obraz opisywany przez Eddiego :)) oprawie. W środku znajdziemy minimalistyczne ilustracje owych fantastycznych filmów.

Eddie swoim hipnotyzującym wzrokiem zaczarował mnie w filmie. Moja moja młodsza siostra bawiła się świetnie. Minusem produkcji są efekty specjalne, które trochę kuleją.

Zapraszam Was do ciągłego zagłębiania się z świat różek, teleportów i kociołków. Dobrej lektury i seansu życzy Paulina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz