wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie roku: Paulina

Dziś ostatni dzień w roku, więc czas na podsumowania. Wielu czytelników na początku roku stawia sobie minimalną liczbę książek w którym danym roku mają przeczytać. Ja zaplanowałam na rok 2013 45 książek, ale przeczytałam...70. Są wśród nich lepsze i gorsze; dramaty, powieści, nowele. Z niektórych się cieszę, a z niektórych smucę (niektóre nie powinny zobaczyć światła dziennego).
Z okazji Sylwestra i przygotowywanie list książek na następny rok, stworzyłam dla was spis książek, które wyjątkowo odcisnęły się piętno w mojej głowie. Przy lepszych książkach będzie znajdował się plus, a przy gorszych minus, będą też i takie przy których nie będzie stało nic.
(Kolejność przypadkowa).
  • "Mały Książe" +
  • "Zemsta" +
  • "Romeo i Julia" +
  • "Życie Pi" +
  • "Kamizelka" -
  • "Śluby panieńskie" -
  • "Gwiazd naszych wina" +
  • "Oskar i Pani Róża" +
  • "Złodziejka książek" +
  • "Miasto Śniących Książek" +
  • "Papierowe miasta" -
  • "Benny i Omar" 
  • "Bazimienna" -
  • "Projekt C" -
  • "Zapasy z życiem" +
  • "Za rzeką czasu" -
  • "Córka czarownic" -
  • "Igrzyska Śmierci" +
  • "Rico, Oskar i Głębocienie" +
  • "Świadek oskarżenia" +
  • "Biała jak mleko, czerwona jak krew" +
  • "Tam gdzie śpiewają drzewa" +
  • "Bez mojej zgody" +
  • "Podaj dalej" +
  • "Buszujący w zbożu"
  • "Bestiariusz"
  • "Trzy wierzby"
A w następnym przeczytam 80. A co!

Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz