środa, 12 czerwca 2013

Joseph Delaney - Zemsta Czarownicy

Joseph Delaney to autor jednej z najlepszych serii fantasy jakich kiedykolwiek czytałam. "Kroniki Wardstone" to seria sześciu książek o przygodach Thomasa Ward'a. Thomas Ward jest zwyczajnym chłopakiem. No, prawie zwyczajnym... jest siódmym synem siódmego syna, daje mu to możliwość terminowania u miejscowego stracharza. Praca u stracharza jest ciężka, a mistrz surowy, wielu uczniów przed Thomem nie podołało trudom nauki. Chłopak musi nauczyć się przepędzać duchy, poskramiać czarownice i więzić boginy. Lecz przed Thomasem zostaje postawione trudniejsze zadnie: poskromić Mateczkę Malkin - najgorszą wiedźmę w Hrabstwie, którą niechcący uwolnił. Wtedy zaczyna się piekło. Jednak zostaje pytanie: czy Thomas podoła temu zadaniu i uwolni Hrabstwo od paskudnej wiedźmy? Odpowiedź na to pytanie uzyskacie po przeczytaniu książki.
Książka ta wywołała u mnie dreszcze mimo tego, że jest to książka fantasy, ja spokojnie mogę ją 'podpiąć' pod horror. Ma ona wspaniały, a przede wszystkim straszny klimat. Nie sposób się od niej oderwać. Nie sądziłam, że wciągnie mnie, aż tak bardzo. Bardzo polecam tą książkę, mimo tego, iż na książce widnieje napis "+10 lat" myślę, że spodoba się także osobom dorosłym.

1 komentarz:

  1. Nie napisałaś dlaczego polecasz, popracuj jeszcze nad tą recenzją.
    Doświadczony bloger

    OdpowiedzUsuń